Fredagsfeeling

Vaknade inte förrän efter nio idag och igår vaknade vi tio! Har dessutom haft en bra natt med bara en amning vid 6-tiden (om än en lite osmidig läggning med en tjej som inte somna förrän närmare elva, men man måste ju fokusera på det som är bra)! Har haft en himla bra och rolig vecka utan dopstress. Hängt mycket med andra mammor och barn. I onsdags var jag med Julia och Sanna och deras pojkar på biblioteket och lånade lite böcker åt Maja. Har som föresats att läsa mer för Maja för det ska visst vara bra. Hittills har det väl gått sådär, vi busar mest, men lite då och då blir det av iaf och hon visar iaf intresse! På kvällen i onsdags promenerade vi med Jen och sen tränade jag senare.

Igår promenerade vi till Emelie och Johanna för att promenera med dem tillbaka till Luthagen och öppna förskolan. Sen på kvällen tränade jag rygg och lagade pannbiff och potatismos (favoritmat!!). Tommy var på innebandy. 





Och idag är det fredag!! Ska städa här hemma och så tänkte jag försöka få in lite träning om det hinns. Annars får det väl bli när Tommy kommer hem från jobbet. Tacomys och idol med familjen ikväll! Läääääängtar❤️️
Börjar dagen med blåbärsgröt framför Malou!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mysig vecka!!
Ang böcker, det är bra med läsning för barn. Både för språk och fantasi men även så mkt mer! Ffa tror jag mkt på att det ska finnas tillgång. Även om hon nu inte är så jätteintresserad så blir ändå böcker ett självklart inslag i hennes omgivning och leksakslåda. Och det bäddar för ett intresse av och en vilja att ta del av det skrivna språkets magiska värld! Lite nördigt, jag vet, men sagor och berättelser är magi! Kram 💕💕

Svar: Åh tack, vad bra att få veta lite mer :) Du vet så mycket som inte jag har koll på! Hon verkar ju redan nu intressera sig för bilderna och är uppmärksam när jag berättar om vad som finns på bilderna så det bådar ju gott :) Ha en fin helg nu! Kramar💕
La-La Land

2014-11-21 @ 10:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback