Dagen idag!

Började dagen med en promenad med en av mammorna i föräldragruppen vi tillhörde innan Maja kom. Hon bor i huset bredvid så det var smidigt! Efter ett par timmar ute i friska luften och med en massa prat kom vi hem och käkade lunch innan vi stack iväg på mammaträff hemma hos en av mammorna i mammagruppen. Det bjöds på afternoontea med scones och ännu mer snack!

När Tommy kom hem gick jag till gymmet och körde ett benpass. Mitt ena knä krånglade lite så jag fick välja ut övningar som inte belastade knäna så mycket. Avslutade med dynamiska plankövningar. Sen lagade jag älgbiff, Tzatsiki och rostad potatis och grönsaker i ugn, såååååå gott!! Perfekt måndagsmat!






Imorrn vankas besök på Pelle Svanslös öppna förskola med några av mammorna i mammagruppen.

Men nu sooooova!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åh, nu inspirerade du mig till att ikväll också laga rotsaker i ugn: potatis, rödbeta och pumpa! Hoppas det blir lika fint :-)

Svar: Härligt!! Det var ju såååå gott!! Hoppas ditt med blir gott!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback