Very happy friday!

Fin dag på jobbet följt av ett grymt träningspass! Hade så himlans mycket energi idag, hur härligt som helst! Med all den energin blev det även ett längre pass än vanligt (brukar hålla mig kring en timme), 90 minuter. Tommy slutar inte jobba förrän 19 så jag kände ingen stress hem liksom. Idag kändes det nästan som innan jag blev gravid, alltså på min energi och att jag kände mig lite starkare med. 

Men nu är jag hemma igen och ska ta en dusch. Sen ska jag sätta igång och förbereda middagen som blir hemmagjord pizza, yummie! Och Lets dance blir det på TVn. Älskar mys-fredagskvällar ❤️



Det syns nog inte hur glad jag var för bilden blev så suddig haha

Hoppas ni får en superfin och mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback