Uppladdning?

Ligger i soffan och tänker att jag måste ta tag i det ena och det andra. Håller på tvättar och har varit och handlat redan. Ska ha lite födelsedagsmiddag ikväll. Vi skulle varit 20 stycken men på grund av bortfall så blev vi bara 10 st inkl mig och T. Fast det hinner kanske bli något mer bortfall innan kvällen med så jag avvaktar med att duka haha Det var samma sak förra året så jag väntade mig inte att så många skulle komma som tur var. Men lite ledsamt blir det ändå såklart! 

Men nu ska jag strax ta tag i och förbereda lite käk för kvällen men först ska jag nog vila bort lite hormonell besvikelse i soffan och sudda bort surpuppan från ansiktet hehe För det är ju faktiskt så att ett gäng av mina favoritmänniskor kommer hit och hänger ikväll, sämre kan man ju ha det!!

Ha en fin lördag! 
Tjipp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback