Tröttis

Tog mig till gymmet idag efter jobbet. Bestämde mig för det redan igår och det var nog enda skälet till att det ens blev av. Om jag säger att jag ska göra nåt då gör jag alltsomoftast det. Men det är ingen piece of cake att lufsa runt därinne på gymmet med en stor mage. Usch vad folk tittar, ingen skam i kroppen har de och det slutade i gråtfest hemma i soffan när jag kom hem. Kände mig som världens största tjockis. Finaste pojkvän kom dock strax efter mig och muntrade upp mig med fina ord och pussar som han alltid gör. Men ja ni vet hur det är. Vissa dagar hanterar man andras fördömande och sina egna tvivel bättre än andra helt enkelt. 

Min födelsedag var uuuuunderbar! Jag och älsk spenderade den åt hotellfrukost, gå i affärer, titta på bebisprylar, greja i barnrummet, mysa med godis framför en film, klura på flicknamn till liten. En superfin Mysdag bara han och jag, precis som jag önskat! Dessutom skämde han bort mig med att laga god middag  på kvällen och med bakelse och te på sängen på morgonen. Och så fick jag två superduperfina blombud med! Och imorse blev jag firad av kollegorna! Har aldrig varit med om maken till firande ❤️️ 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback