Pannkakstorsdag?

Igår sa Li att hon skulle hem och laga pannkakor efter jobbet och jag blev så avis! Jag har ju inte ätit det sen jag var liten och bodde hemma! Alltså vanliga originalpannkakor. Vi har ju gjort proteinpannkakor av olika slag senaste åren. Aaaaanyway! Tänkte därför jag skulle slå till och göra pannkakor idag och ge oss en pannkskstorsdag men sen hade Tommy glömt sin matlåda hemma idag och ska äta den ikväll istället. Och då orkar jag ju inte göra pannkisar till bara mig, det är ju inget kul. Får bli en annan dag istället helt enkelt! Så då blev det gröt med äpple istället, mindre spännande men ack så mättande och gott! En riktig klassiker.

Idag vann jag en tävling på Instagram och jag vann en Kari traa träningstopp! Blev så glad! Har ju Kari Traas Butterflytop sedan tidigare som ni vet (den jag var med och utvärdera) och den är gjord av ett superbra och svettransporterande material! Dessutom är den lite längre och stretchig och perfekt att använda nu när jag är tjock. Hoppas den här vinst-toppen kommer vara lika bra. Dock ska jag nog spara den tills sen, när jag är lite mindre tjock haha Braaa torsdag som ni hör!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback