Mmmmmmmm

Gjorde godaste Jamie oliver-kycklingen ikväll igen! Den är ju så jädrans god! Ni borde testa, easypeasy! Dessutom har de billiga hela kycklingar på Willys den här veckan om man är medlem, tips tips! Sen kör man på med salt invändigt och utvändigt, hackar färska kryddor och trycker in under skinnet och så citroner och vitlök och kryddor i magen och knyt igen. Sen på med lite peppar och salt ovanpå och sen in i ugnen så sköter den dig själv. Jag tycker det blir jättegod och frisk smak! Sen gör jag sås på créme fraish och citronpesto och så egna klyftpotatis och andra grönsaker från ugnen! Looooovely! Receptet finns överallt att googla.

I övrigt har jag tvättat all vår tvätt och Tommy har storhandlar och sen städat. Maken på produktiv måndag! Nu måste jag verkligen sova!

Natti


Skulle gärna gå på detta när de kommer till Uppis och känna nostalgins vindar blåsa! 

Kommentarer
Postat av: Annso

Jag med! När är det?

Svar: Början av juli tror jag :)
La-La Land

2014-03-13 @ 21:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback