Min handyman!

Jag var ute och gick en sväng förut och när jag kom tillbaka hade min handyman gjort en jättefin hylla av vår dörr som tidigare agerade skrivbord! Jättefint blev det! Dessutom hade han bytt gardin i litens rum. Så nu har hon en hylla, spjälsäng, gardin och då har Tommy köpt en likadan matta som han själv hade när han var liten, med bilvägar på. 






Och just nu håller jag på och lagar kycklingsoppa. Har även hunnit snacka bort rn timme med syster i Australien imorse! Fin söndag!! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj vad fint det blev, perfekt om man inte vill sätta upp hyllor direkt i väggen och göra hål!

Svar: Taaack! Ja han är så innovativ och duktig :)
La-La Land

2014-03-24 @ 17:42:27
Postat av: Annso

Alltså han kan han! Superfint och originellt! Verkligen fint













Svar: Ja visst kan han :) :) tack!!
La-La Land

2014-03-24 @ 19:35:34
Postat av: Annso

Bild på gardinen då? :)













Svar: Hehe får ta en bild vid tillfälle!! :)
La-La Land

2014-03-24 @ 19:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback