Livet!

Fin dag! Först lite soffhäng, sen en tur till stan för att byta en klänning jag fick av fina Jen och Viktor igår som var för stor och sen vidare till Actic gör ett finfint gympass! Gick riktigt riktigt bra idag! Avslutade med lång stretch i vanlig ordning. Sen shoppade jag lite inför kvällens middag. Tänkte göra köttbullar i tomatbaserad gryta med oliver och feta och sånt. Kör lite på känn och slänger i lite sv varje som vanligt haha

Men nu har jag just ätit min gamla favorit keso, apelsin, rostade pumpafrön och solrosfrön, russin, kanel och mjölk. Soooo yummie! Så nu ska jag slappa lite innan jag ska fortsätta röja här hemma efter gårdagens kalasande! 

Tommy jobbar ända till 17 och planen är att ha middagen klar när han kommer hem plus en nystädad lägenhet!

Ha en fin söndag!
Tjipp







Kommentarer
Postat av: Sigrid

Låter som en toppensöndag! Och ni verkade haft det grymt igår också :D <3 Kram!

Svar: Jaa verkligen en toppensöndag :) Ja det blev en fin kväll! Kraaam
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback