Hellu!

Onsdag och mer än halva jobbveckan gjord, whoop whoop!! Efter jobbet cyklade jag till Actic för ett gympass men när jag väl kom dit så upptäckte jag att jag glömt mobilen på jobbet :/ Bara cykla tillbaka till jobbet i snöstormen. Fasen vad sur jag var när jag cyklade där i motvinden med snön i ansiktet! Men när jag kom till jobbet hämtade jag mobilen och sen kilade jag ner till gymmet på jobbet istället. Där körde jag små cirklar med styrka och lite pulshöjande. Som alltid med fokus på att bibehålla styra i ffa axlar, skuldror och rygg och sen stretch på slutet, så gott det gick. Klurigare än man kan tro men en stor mage i vägen haha

Sen när vi kom hem var båda supertrötta men nu har T åkt iväg på innebandy och själv håller jag på och gör baconlindad kycklingfilé med broccoli och sås till! Jag gör en portion till Tommy när han kommer hem och sen matlådor åt oss förstås!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback