Hej lördag!

Har haft en riktig myslördag med mannen i mitt liv idag ❤️️ Först efter en sovmorgon, promenerade vi till affären imorse för att handla gofrukost och sen gjorde vi iordning en stor brunch framför TVn och kollade på Delivery man. Efter maten låg vi och myste i soffan under resten av filmen. 
Sen har vi hängt i pysselrummet/barnrummet ett tag. Tommy för att läsa Metallica-boken han fick av mig i julklapp och jag för att pyssla!

Men nu har herrn åkt och tvättat bilen och jag har landat i soffan en liten stund. När jag har skrivit klart det här ska jag fortsätta pyssla lite. I övrigt kan jag berätta att mina tomatfrön har blivit små skott och jag springer fram och kollar dem det första jag gör efter jobbet varje dag! Och igår kom även 2 paprikaskott upp med! Spännande och kul!

Igår hade vi en riktig myskväll med Suits  och Lets Dance och tacos och godis. Bästa avslutet på en lång vecka. Dessutom körde jag ett gympass som gick himla bra igår efter jobbet med. Jag blir tuffare och tuffare på gymmet trots magen och annat överflödigt och det känns skönt. Mår så bra av att röra på mig och känna endorfinerna och att få känna mig stark.

Ja ni hör ju, det här är en helg i kärlek och mys tecken! Vi har varit allt för upptagna på helgerna på senaste så den här helgen är det ordentligt med kvalitetstid som gäller med den bästa killen på jorden ❤️️

Hoppas ni med har en fin helg vänner!












Kommentarer
Postat av: Syster

Åh, vad mysigt ni har det!! Lycka till med tomatröran!! =) Kram på er!!

Svar: Ja det är så skönt! Hehe Tack ;) Hoppas ni har en superhelg med! Många kramar
La-La Land

2014-03-22 @ 15:21:09
Postat av: Sigrid

Myshelg indeed!!! Så härligt.

Svar: Superhärligt! Har verkligen längtat efter den här helgen ett tag nu! Att bara få göra det som faller en in!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback