Hej hopp!

Fin dag på det stora hela! Förutom att jag efter lunchen blev snurrig och illamående och nästan trodde jag skulle svimma. Men det redde ut sig sen så det var skönt. Fick sitta ner och vila några minuter på en bänk mellan två besök bara. Har väl lågt blodtryck eller nåt. Hoppas jag inte svimmar bakom ratten bara.

Efter jobbet stack jag ner till gymmet och körde Crosstrainer och styrka. Gick jättebra verkligen och kände mig superglad efteråt!! Väl hemma så blev det fruktsallad, keso, russin, kanel, nötter, frön och mjölk, love it! Samma som jag åt till frulle dessutom. Bra måndag som man säger!




Sista bilden är av dålig kvalitet men på gardinen. Det är en gammal som han bara använde ena kappan sv och slog ett snöre runt :) Fint tycker vi! Och i fönstret trängs en del av mina odlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback