Heeeej!

Har haft en rätt spännande dag! Sen efter jobbet kom jag hem till en nystädad lägenhet och en jättefin blomma från världens finaste och mest stöttande pojkvän! Så glad man blir av sånt, jag känner mig så lyckligt lottad!!

Seeeen så har jag varit ute å ett 'träningspass'. Det blev en promenix i solen varvat med olika styrkeövningar med kroppsvikt. Filmade mig själv för att få lite bilder och för att se tekniken. Gud jag kommer verkligen aldrig vänja mig vid att se mig själv såhär stor. Och då har jag bara kommit halvvägs :/ Tränade förresten i bara tröja idag utomhus! Lyyyyyxigt! Nu tror jag våren är här för att stanna.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en himla härlig torsdag. Och vädret, snacka om helrätt med utomhusträning nu! Kram och vill också säga att du är väldigt fin som gravid <3

Svar: Tack så jättemycket fina du! Ja utomhusträningrn igår var sååååå härlig! Perfekt när man behöver rensa huvudet :) kram på dig
La-La Land

2014-03-27 @ 20:14:42
Postat av: Sigrid

...Den där kommentaren kom från mig, haha. Glömde fylla i namn ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback