Goder afton!

Imorse promenerade jag mina 6 km till jobbet, som jag annars brukar cykla. Det var jättehärligt och ett riktigt vårväder! Sen efter lunchen så spydde jag som en liten gris. Upp led all lunchen. Tommy tror att Det var vår mat som var dålig. Både han och jag mådde lite dåligt efter lunchen igår och idag hade jag en större portion sv samma mat. Hmm konstigt! Men men, efter någon timme mådde jag iaf bättre som tur var och jag hann att repa mig innan nästa besök. 

Efter jobbet har vi handlat lite av varje och veckohandlat mat. Känns alltid skönt precis efter handlingen, när man har kyl och frys full! Nu har vi lagat lasagne att ha i matlådorna, jag gjorde köttfärsen och Tommy resten. Hörde jag någon säga Teamwork?!

Hoppas ni haft en fiiiin dag!



Transformation tuesday...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback