Finhelg!

Väkdigt fin och väldigt fullspäckad helg fylld av massa familjetid! Bortskämd med ännu mer presenter och supergod mat och tårta har jag blivit med! Och så avslutade jag helgen med att vara med på Emsans Babyshower. Myshelg med andra ord men man känner sig lite sliten efter allt fara och flänga hehe

Idag efter jobbet cyklade jag ner till gymmet. Men så vände jag på parkeringen och cyklade hem istället för jag insåg att jag hellre ville ta tillvara på D-vitaminer i eftermiddagssolen. Så det blev en promenix istället. Blev omsprungen ett antal gånger på vägen och kände ett lutet sting av avundsjuka, våren och hösten är absolut primetime för löpning tycker jag! Meeeen var sak har sin tid. Promenixande är alldeles lagom för mig just nu. Sen blev det keso med apelsin, russin, frön och kanel, älskart! 

Tjipp







Kommentarer
Postat av: Sigrid

Låter som en väldigt mysig helg och det är bra att du lyssnar på kroppen. Massor av d-vitamin tankar du också med promenader ;) Kram!

Svar: Jaaa det var det! :) Eller hur, det är ju det allra bästa med promenaderna! Kram
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback