Whoop whoop

Idag invigdes mitt nyinförskaffade gymkort! Körde först 20 min supersvettiga crosstrainerintervaller. Det funkade faktiskt bra ned foten men jag fick vara noggrann med teknik och att ha fotleden i neutralläge. Sen körde jag ett par ryggövningar följt av biceps, triceps och baksida axlar. Kände mig fram och körde givetvis låga vikter eftersom jag fortfarande har en svag core. Men det var ändå härligt att känna lite på styrkan! Och roligt att vara tillbaka på gymmet. Känns underbart att det ligger i samma hus för det möjliggör träning på ett helt annat sätt. Smög dessutom ner medan mina älsklingar sov och slipper missa dyrbar tid med dem ❤️️ Nu har jag tagit ut Maja i vardagsrummet så Tommy får sova ostört ett tag för han har varit vaken en hel del inatt.

Tjipp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback