Vad jag hade gett för att få ha dig tillbaka i livet

Älskade mamma. Gud vad jag saknar dig. Kan inte riktigt ta in att min fina, underbara, älskade dotter aldrig ska få träffa dig finaste mamma. Smärtan i den vetskapen är obegripligt outhärdlig. När hon blir större ska jag berätta om hur du längtade efter henne långt innan hon ens var påtänkt. Om när du och jag satt i sjukhusets cafeteria och fikade som vi brukade när jag var ensam inne och hälsade på dig. Hur du började gråta när du såg ett ungt par komma med sin lilla bebis i en säng, lyckliga och nyblivna föräldrar. Just den stunden så blev allt så smärtsamt uppenbart. Du skulle aldrig få träffa dina framtida barnbarn. Jag skulle inte få ha dig vid min sida så länge. Det gjorde så ont att se rakt in i dig den gången, att känna det du kände. Insikten har skavt i mig sen dess. Och nu är vi här. 

Gud vad jag saknar att ha dig vid min sida mamma.

Kommentarer
Postat av: Annso

<3 <3 <3 All kärlek till dig & er fina lilla tjej! Ser så fram emot att ses imorgon. Många KRAMAR

Svar: Tack finis! Ses om en stund! 😘
La-La Land

2014-07-05 @ 21:32:45
Postat av: Sara

❤️

2014-07-06 @ 16:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback