Sommartjej

Maja fick en superfin klänning och solhatt av gammelfarmor igår som hon har på sig idag, så sommarsöt!

Något som var mindre sött var att hon inte ville sova inatt, nästan bara amma. Ett stycke trött mamma idag. Men efter sovmorgon till 11 och ordentlig frulle så körde jag som jag planerat ett pass ur Olga Rönnbergs bok! Kändes jättebra och fick väldigt bra kontakt idag. Tredje passet idag och för varje gång såkänns det lite bättre och jag vågar ta i lite mer :) Upplägget i boken är passet i boken varannan dag och barnvagnspromenader varannan och vila en dag och det är även det upplägg jag strävar efter. Fast jag tänker att ju mer cardio desto bättre så det blir ordning på kondisen någon gång ☺️


Igår var vi hos syrran och Josef i Alster och hade en härlig kväll!

Nu sitter jag på trappen i solen och ammar och hoppas hon ska bli klar snart så vi kanske kan ta en promenad och ev ett dopp (jag har ju blivit en sån jävla badkruka bara :/)


Morfar var snäll och tog Maja så mami och papi fick äta frulle ifred. Hoppas vår lilla missnöjda bebis blir sitt vanliga nöjda jag snart igen!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback