Nu kör vi!

Maja fyllde 1 månad igår! Det innebär att den här morsan ska börja jobba sig tillbaka till den starka tjej hon var innan. Fokuset kommer ligga på att förbättra min usla kondition, stärka upp de inre magmusklerna och stärka baksidan! Har ju gjort andningsövningar i två veckor, knipövningar har jag aldrig slutat med och baksida axlar har jag också tränat med gummibandet senaste veckorna. 

Idag stack jag ut på en tur med blandad jogg/PW/intervaller/backe! Körde powerwalk/jogg uppför backen och promenerade ner, 5 gånger. Sen körde jag jogg varvat med PW mellan lyktstolpar och sådär. Ni vet mer random och lekfulla intervaller! Det ska ju vara roligt såhär i början när man kommer igång och inte för hårt. Vill inte gå ut för hårt utan bygga upp mig själv i en lugn takt. Supertaggad på att komma igång och inom det närmaste tänkte jag även investera i ett kort på gymmet här nedanför oss!! 
NU KÖR VI!! 






PS Har insett mer än någonsin vad glad jag är över mina (i vanliga fall) små bröst. Det är ju ett meck att hitta sportBH med tillräckligt support. Det problemet har man ju aldrig i vanliga fall! Kan ju inte köpa hur många som helst heller liksom. Men jag har investerat i en vasall som är justerbar iaf och den funkade helt okej tycker jag. Får väl helt enkelt tvätta ofta framöver eftersom jag just nu har EN användbar sporttop! (Tur vi köpte en tvättmaskin förra veckan! Loooovely! Nu behövs bara en diskmaskin!) 


Kommentarer
Postat av: Helén

Du är så duktig Terese, vilken motivation!! Inspiration helt klart..ett tips på ställe med bra bh:ar och sporttoppar för mammor är www.glammom.se köpte själv några där jag var helnöjd med!! Kram

Svar: Tack fina du! 💕
Åh toppen, det ska jag kolla in! Tack!
Kram kram
La-La Land

2014-07-15 @ 07:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback