Morgonpromenad

Natten har varit väldigt lång, kanske ffa för mannen. Han har varit uppe mest med lillan. Så när klockan slog nio tog jag med mig lillan och klev upp. Klädde på oss och käkade frukost och sen gav vi oss ut på en morgonpromme. I vanlig ordning somnade Maja direkt och jag svettades som en gris i solen haha När vi kom tillbaka kilade vi in på ica och köpte frulle åt T. Nu ligger lillan på Tommys arm och de har somnat om. Har inte hjärta att väcka dem riktigt än så jag tar en dusch så får de morgonmysa i fred. Klockan 13 ska vi till ögonläkaren och sen bär det av till Vääääärmland!! 






Dagens lyxfrulle!! Färska egenplockade blåbär.

Så otroligt fina❤️️

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin du är, ser man i spegeln! Du får snabbt tillbaka din gamla form ska du se! Impad av din beslutsamhet och att du bara kör på! Starkt!! Varför örondoktorn förresten? Kramar 💕💕

Svar: Tack fina du, för fina orden!! Tycker det går sakta (jag har ju redan tränat fem dra liksom, borde inte gamla kroppen vara tillbaka nu?? Hshaha 🙈) trött på spegelbilden och vill snabbt komma tillbaka, gärna igår redan ☺️ den där magen liksom.
Oj, råkade jag skriva öronläkaren? Menade ögon. Hon har varit kletig i ögonen och salvan hon fick utskriven hjälpte inte så då ville läkaren på neo att det skulle kollas upp. Men nu är det mycket bättre och ögonläkaren såg inget avvikande :) kraaam
La-La Land

2014-07-18 @ 20:14:20
Postat av: Sara

Nej du skrev ögon, mitt felskriv ☺️
Och du, jag förstår känslan med träningen! Men det kommer! För mig släppte inte allt förrän jag slutade amma. Olika det där förstås. Men du är duktig, kom ihåg det 😘

Svar: Tack snälla du! Ja man måste väl vara lite sjysst mot sig själv, jag visste ju att det skulle ta sin tid. Man blir ju bara så otålig 🙊 kram
La-La Land

2014-07-19 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback