Kvällsrunda!

Idag var det dags för cardio igen. Så tidigare i eftermiddag så gjorde jag en riktig powersmoothie med biggaråer till (lyxmellis med andra ord!). Sen somnade jag och lillan en stund, hon på mitt bröst. Sen väckte Tommy mig och frågade om han kunde åka till sin kompis en sväng och fixa med bilen och hänga. Klart han kunde men eftersom jag planerat för rn runda och hatar att ställa in om jag ställt in mig och preppar för något så stack jag ut på en kortrunda innan. Körde lekfulla olika typer av intervaller och blandade längre och kortare. Vågade ta i lite mer idag och hade lite mer tryck i steget och endorfinerna pumpade lika härligt som i måndags! Sen när jag kom hem så satte jag lillan i babysittern och så stretchade jag på mattan bredvid plus körde ett par styrke- och rörlighetsövningar. Nu ska vi fortsätta vår tjejkväll!

Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback