Hej hej

Sitter i soffan med Majis på bröstet. Hon har äntligen somnat ganska lugnt utan att ligga och tutta. Hela natten har hon varit orolig och letat efter bröstet och det har inte blivit många minuters sömn. Men tillslut klev jag upp vid halv nio och tog med mig lillan ut i vardagsrummet så Tommy fick sova lite ostört. Nu har Marre vaknat så vi har pratat amning och bebisar och dygnsrytm en stund. Nu är hon i duschen och sen är det min tur och så var en ny dag igångkickad! 

Igår körde jag första träningspasset i Olga Rönnbergs bok 'träning för nyblivna mammor' för första gången och det kändes bra om än rätt tungt och krävde mycket teknik-fokus för att hitta rätt muskler. Det där med tekniken är något man nästan glömmer bort när man tränar mycket som jag gjort senaste åren, den liksom kommer helt naturligt oftast. Hade även väldans träningsvärk igår från måndagens runda. Kändes braaaaa! Särskilt värken i rumpan som tyder på att jag fortfarande har kontakt med de musklerna. Tackar mig själv väldigt mycket för att jag underhållstränade under graviditeten. Känns som att jag verkligen har igen det nu!

Over and out!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback