Good Morning!

Gossa vem som fick sova från 01 till 06? Tommy koppade lillan vid 03 när hon vaknade, sedan stannade han och sov med henne i vardagsrummet och jag vaknade inte förrän 06 som jag ställt klockan på. När jag kom ut i vardagsrummet vaknade en hungrig tjej som nu ligger och ammar!

Den här veckan har jag bestämt mig för att komma igång med lite lättare styrketräning och testa ett par löpsteg och promenadintervsller i backe, exited!

Här är en bild på skorna jag köpte förra veckan! (Har redan lyckats smutsa ner dem lite när vi var i Fjällnora hehe köpta på König och finns i flera olika styles och är supersköna! Tjipp




Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vilka fina skor! Och vad kul att få börja träna så smått igen, förstår att det känns spännande!

Svar: Taaack! Bästa grejen är att de är supersköna :) Men också att de funkar till det mesta!
Jaa det känns spännande. Hoppas hoppas det ska kännas bra!! 😃
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback