From My point of view!

Tommy tog Maja vid nio imorse och så sov jag ända till halv tolv, det var superskönt! Kände mig som en ny, gladare och snällare tjej! När jag vaknat och kommit iordning så promenerade vi till domkyrkan och gick runt därinne. De har ju rustat den och gjort den mer modern liksom. Kul att se! Sen käkade vi en macka på caféet bredvid innan vi tog en tur på museet intill. Där blev Maja kinkig och jag bockade av 'amma på en bänk på ett museum' på amningslistan haha Sen åkte Lotta och Peter hem och vi promenerade hem. Nu är foten trött och öm och jag ligger med den i högläge.


Min utsikt just nu ❤️️ Slappar lite tillsammans i soffan hela familjen!

Hoppas ni har en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback