Vardagslyxande!

Åt lunchen på jobbet och sen gick jag till MIO så jag och Tommy åkte och hämtade ut lägenhetsnycklarna. Så nu är det gjort! Känns ju toppen så klart :) Såg dock en synlig repa i det nya golvet som vi försökt dokumentera så man inte blir skyldig för det sen. 
Nu har jag landat på soffan i den lägenhet jag bott i över 2,5 år. Dags att gå vidare mot nya utmaningar och äntligen en ny och förta gemensam lägenhet med Älsk. Vilken milstolpe va! I vår och sommar kommer vi ha en härlig balkong med, bara en sån sak!

Ligger här i soffan och känner stt jag verkligen verkligen borde ta mig ut på en promenad och samla D-vitamin men ögonlocken vill bara falla igen hela tiden. Nåååväl, nu säger jag till mig på skarpen. Man ska ta tillvara på allt solljus man kan! 

När Tommy slutar jobba efter 19 ikväll ska vi köra första grejerna! Whoop whoop!

Ooooover and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback