Rensa rensa rensa!

Blä vad det är tråkigt! Men bra blir det för jag försöker jobba på bättre förvaringslösningar. Vi har så mycket löst skit som bara ligger i en 'allt möjligt-låda'. Så nu har jag använt mina Glossybox-lådor för att styra upp det hela lite! Har förresten rensat ut bland alla mina tidningar. Det är mest träningsrelaterade magasin men också endel resemagasin. Säg gärna till om ni vill ha, annars blir det pappersinsamlingen! Vilket är synd, om det finns någon som vill ha :)

Mister är och går igenom bilen lite inför onsdagens besiktning. Håll tummarna för oss!






Kommentarer
Postat av: Maria

Set är sååå härligt att få slänga bort lite skit :-) vi har gjort det här hemma med nu på ledigheten och det känns så befriande efteråt!!!

Svar: Så sant! Svårt, men ack så nödvändigt och lite befriande! (Och fy satan så tråkigt och tidskrävande hehe)
La-La Land

2014-01-06 @ 14:27:56
Postat av: Anonym

Bra jobbat Terese! Visst är det skönt att rensa och få lite ordning ibland! :)

2014-01-06 @ 20:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback