iPhone 6

Sådär! Nu är nya telefonen installerad och klar, en iPhone 6 blev det. En jäkla skillnad i snabbhet mot min gamla!

I dagarna två har vår lilla tjej varit ledsen och kinkig och vi vet inte riktigt vad som är fel. Kanske det kan vara tänder? Jättejobbigt för henne såklart och även för trötta föräldrar emellanåt. Nu ligger hon dock och sussar snällt bredvid mig i soffan. Lilla hjärtat. Det här innebär att jag inte fått så mkt gjort senaste dagarna men det gör ju inget, allt som jag inte gör idag kan jag göra imorrn eller dagen efter! Har iaf haft besök av fina Julia och Leon för en fika idag och igår fikade vi hos dem. 

Hoppas ni har en fin onsdag! Nu ska jag passa på att hänga tvätt ledan hon sover! 

PS! Dear Santa! Eftersom jag och Tommy inte har råd att köpa julklappar till varandra i år, kan jag få en sån här köksmaskin av dig istället? Jag har varit snäll hela året!!



Kommentarer
Postat av: Anso

Såg det erbjudandet Terese och tänkte på dig! <3 En annan gång blir det! Eller så får vi hoppas att tomten hör din önskan. Många kramar till dig idag! <3

Svar: Hehe precis, eller att vi vinner på lotto 😄 Tack finaste vännen ❤️️ kramar
La-La Land

2014-12-18 @ 21:56:11
Postat av: Anso

Plötsligt händer det! :)

Svar: Hehe exakt! Uppesittarkvällen kanske! #hoppashoppas
La-La Land

2014-12-18 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback