Idag

Sitter nu äntligen i bilen omväg mot skogarna.

Var uppe med tuppen imorse och bär klockan var 9 hade jag redan bakat en hel sats bullar, ätit frukost och matat Maja! Maja sov lyckligtvis under nästan hela bullbaket. Sen lekte vi och myste i soffan och pratade med syrran i Australien innan jag tig på mig löpkläderna och stack ut på en liten runda med vagnen! Kände mig som powerwoman efteråt! Ni vet när man är effektiv, har allt under kontroll och dessutom får ett härligt endorfinrus. Så efter en dusch och mat för Maja gick vi och mötte Julia och Leon för en promenad till Rackartygs outlet. Härligt sällskap, promenad och väder och så fick Maja en söt röd liten klänning.  Sen städade jag hela lägenheten och packade det sista. Tommy jobbade över men vid halv sex lämnade vi äntligen dan. 

Förresten vann jag en tävling! Jag kommer på skärbräda och antipastoprodukter från zeta till ett värde av 500 spänn på posten, inte tråkigt direkt! Bra dag på flera sätt helt enkelt.


Snabbare än tidigare, alltid en härlig kick!! Heja heja!

Den här fick Maja idag!


Paket från Australien anlände så lägligt idag! Alltid så spännande!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vad du legat i med förberedelser och träning...! :) Ha det nu så skönt i jul! <3

Svar: Tack så mycket vännen! Och detsamma! Kramar
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback