Fin onsdag!

Idag har vi myst här hemma, jag och lillan. Det har regnat och varit allmänt trist varpå vi ställde in en planerad promenad med en annan mamma och körde istället ett gympass bröst och axlar och core. Även igår blev det lite gym, ett ryggpass och core. I övrigt har jag städat hela lgh plus lagat köttfärssoppa till kvällens middag med Carina. Käkade middag och snackade tonvis med skit hela kvällen, finfin och smålyxig onsdagskväll.

Just nu håller Tommy på och lägger majsan och jag håller alla tummar att det ska gå!! Hon har ju varit lite vrång ett tag och bara morsi har passat när Jon ska läggas, en trend vi måste ändra på.

Snart dags att sova!
Natti











Kommentarer
Postat av: Sigrid

Måste säga det igen, du ser jättestark och fokuserad ut i gymmet! :-) Hoppas det gick bra att natta lilltjejen. Kram!

Svar: Åh men tack fina du! Vad glad jag blir!! Känns som att det börjar gå åt rätt håll med styrka och uthållighet :)
Det gick braaaa! Hon tog både välling och att bli nattad av sin pappa OCH sov ända till halv åtta utan amning ❤️️ kramar
La-La Land

Postat av: Sara

Men heja dig! Och Tommy och Maja! Fan va bra!!

Svar: Tack tack tack!! Känns toppen 😃 kramar😘😘
La-La Land

2014-12-11 @ 17:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback