Effektiv

Sov en ordentlig middagslur med Maja i eftermiddags vilket innebar att jag varit pigg ikväll. Har därmed: Lagat tacos, ätit mat, tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt, packat inför Värmland, slagit in alla julklappar, gjort iordning de sista tack/julkorten som ska tas med hem, packat iordning julgodiset i en fin liten låda och satt lappar på till mormor och morfar och bakat och packat ner småkakor. Inte en lat afton direkt.


Majsan har varit smågnällig hela kvällen, säkert till följd av vaccinationen vid lunch. Hon var superduktig vid vaccinationen och grät bara jättekort stund! Tommy var med vid vaccinationen idag vilket jag tyckte var skönt. I övrigt växer hon på bra!

Nu sussar mina två älsklingar redan så det ska jag ned göra! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback