Adventshelg!

Har haft en mysig helg!
I fredags kom bästa Helena och hälsade på oss. Jag och Helena stack ut och käkade gooood mat på Glada grisen och ägnade oss åt catching Up och tjejsnack i flera timmar. Supermysigt var det! Dock kom vi hem till en Maja som hade gråtit sen vi gick vilket var mindre kul.


Lördagen började vi med frukost och sen promenerade vi med Helena in till station. Efter promenaden åkte vi till Ikea och köpte matstol och lite annat smått. När vi ko hem blev det träning för mig och pappamys för de andra. Sen stack Tommy på julfest och festade natten lång tills han ramland in hemma efter 04. Själva hade jag och Maja besök av Jenny. Vi käkade tacos, kolla TV och snacka en massa. Gick dock och la oss betydligt tidigare än T hehe






Söndagen var jag och Maja uppe hyfsat tidigt och grejade med julskinka och plocka runt lite och myste i soffan. Vid halv ett vaknade T till och då passade jag på och gick till gymmet och fick till ett väldigt bra benpass. Sen gick vi en promenad till Nelins och handlade bingolotter. Kvällen bestod sen av varma mackor, lussebullsbak, Bingolotto och julskinka och en film. Jättemysig första advent helt enkelt!









Idag ska jag ha en massa mammor på adventsfika! Bästa att sätta igång och stöda innan lägenheten ska granskas av alla dem hehe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback