Sömn

Har laddat med 1,5 timmes sömn inför första dagen som mammaledig. Känns kanoners verkligen. Usch och fy vilken trött, ledsen och grinig morsa.

Jag som planerat for att kolla upp försäkringar (har fått avslag på den barnförsäkring vi valt bara för stt M är för tidigt född och hon är därför helt utan försäkring = enorm stress) både till mig och lillan (ska se om man får ut nåt från gravidförsäkribgrn eftersom vi var inlagda), gå barnvagnspromenad och träna nya passet i boken. Men nu vill jag bara grina och sova. Har vinkat av pappan och sitter återigen och ammar. Denna ändlösa amning. Skönt att jag inte har nåt planerat idag iaf. Hade bara inte orkat med någon superpositiv och kvittrande människa idag. Usch och fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback