Plötsligt händer det!

Gissa vad som hände inatt? Jag fick sova nästan 3 timmar första passet! Har inte hänt tidigare. Sen fick jag 2 timmar till och sen 1,5 timme! Och hon sov lugnt och skönt i spjälsängen. Vilken natt! Så mycket sömn! Euforisk mamma!!

Det innebar att vi klev upp vid åtta och att jag hunnit kolla en massa med försäkringar och sånt! Och pysslat lite! Och varit i affären. Och nu ska jag snart möta Emelie och Johanna flr en promenix. Så mycket man kan hinna när msn är utsövd! Fler sådana nätter åt folket!

Lilla älskling ❤️️ 

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kan verkligen tänka mig lyckan i att få sova ordentligt, gratulerar! :D Och vilken underbar klänning tösen har på bilden <3

Svar: Jaaa det är underbart! Tack finis! Det var det första riktiga plagget som jag och Tommy unnade oss att köpa i våras ❤️️
La-La Land

Postat av: Moster

Duktig liten tjej!! Skönt för er att få sova lite ordentligt!! Kram!! Pussa på lilla hjärtat från mej!!

Svar: Jaaa verkligen! Det ska jag göra ❤️️ kramar
La-La Land

2014-08-12 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback