Idag!

Efter en riktig skitnatt sömnmässigt så var det idag dags för först arbetsterapeuten för mig och sen NEO för Majsen! Hos arbetsterapeuten fick jag nya skenor och en ny tillsägelse om att jag måste gå till en läkare. Maja skrek som en liten gris under besöket och det var halvlätt att hålla och trösta Maja samtidigt som jag skulle höra vad arbetsterapeuten sa och prova olika skenor hehe Sen somnade hon snällt i vagnen så fort vi skulle gå vidare. Så gick vi till neo för återbesök. Maja träffa en läkare som car jättenöjd med henne och sa att hon var jätteduktig på uppmärksamhet osv. Hon vägde in på knappt 4600 vilket är än helt okej vikt även utan korrigering! Så glada!  54.5 cm lång är hon och har alltså växt 10 cm sen födseln.

Nu håller jag på och gör en fläskpannkaka i ugnen lagom tills T kommer hem! Sen vill jag bara soooova. Är så otroligt trött trots att vi vilade en liten stund förut.

Tjipp!
Jeans för första gången sen innan jul!


Väldigt glad och pigg tjej imorse ❤️️

Kommentarer
Postat av: Syster/Moster

Lilla charmtrollet!! Puss på er!!

Svar: 💕💕
La-La Land

2014-08-21 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback