Fina dagar!

Har rullat på fint med träningen senaste veckorna. Kör stenhårt på pass ur boken 3 dgr per vecka och så har jag börjat köra crosstrainer på gymmet i intervallform för att jobba på konditionen. Det är det som funkar böst med foten utom cykel som jag tycker är så ensidigt och tråkigt. Och så har jag börjat känna lite på vikterna på gymmet. Fin känsla förstås!




 Igår hade vi en riktig superdag och kväll hemma hos Sara, Tompa, Noah och Tuva. Massa härlig positiv energi förde den med sig som alltid 💕 Hängde och åt och drack gott, promenerade och snackade en massa! De här sommarkvällarna som är nu alltså, de går inte av för hackor!






Just nu är hela familjen hemma hos Stina, Jerker och Amanda! Grabbarna är uppe på taket och bygger, Amanda leker, Stina lagar mat och jag ammar Maja! 
Hoppas ni har rn fin söndag❤️️
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback