Fin torsdag!

Veckan flyger förbi i en rasande takt! Idag mötte jag och Maja upp Sara och hennes två fina barn Noah och Tuva vid utomhusgymmet i Librobäck. Jag och Sara körde ett riktigt bra benpass tillsammans! För att Maja skulle va lugn och ha det gott så gjorde vi så att en av oss promenerade runt med henne samtidigt som den andra gjorde ett set och så bytte vi. Så blev det liksom lite aktiv vila, win-win! Körde 7 övningar med 4 set på varje och avslutade med plankan! Så roligt att träna tillsammans och nåt lite annat ön mina vanliga pass ur boken. Jättekul att kunna peppa varann och så med! Kompisträning är både superkul och bra när man kör på det här sättet!! Nu har både jag och Msmaja ätit och morsan är slut som artist och en vila skulle vara på sin plats, får se vad lilltjejen tycker om det  haha




Så fina virkade saker kom på posten från Lotta idag, Majas moster i Värmland! ❤️️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback