Fin kväll!

Efter en sömnlös och ganska tuff natt (strul med amning och en småförkylda tjej) var vi nog båda lite trötta. Men vid halv elva släpade vi oss upp. Efter frukost för oss båda och lite Skype med storasyster i Australien så körde jag träningspasset i boken. Lite gnällig bebis gjorde att passet tog lite längre än vanligt men det gick ändå hyfsat. Sen när hon somnade så gjorde jag en stor pastasallad och sen gick vi ut på en powerwalk, den första lite snabbare promenaden sen jag stukade foten. Efter 40 minuter var jag alldeles svettig (åh du otränade kvinna! Blä) så efter ett snabbt stopp på ica blev det en dusch och mera amning innan det ringde på dörren och bästa Iverhed och Eva kom på besök. Har sen spenderat kvällen åt bebismys, mat och massa prat i vanlig ordning när vi ses. Så fin kväll som gav mig massa ny energi! Superfina presenter fick Maja med!

Nu är det amning på G och sen hoppas jag innerligt på minst ett par-tre timmars sömn, hade varit ljuvligt!


Glömde att ta kort ikväll min dumskalle så här kommer bild från träningen istället, kul va? Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback