Fin helg!

Har haft en jättefin helg med mycket kvalitetstid med familjen. Man vill ju verkligen ta tillvara på tiden nu när Tommy jobbar i veckorna. Dessutom har jag kört mobilfritt på eftermiddagar och kvällar, skönt för sinnet att känna att jag inte slösar dyrbar tid på oviktiga saker istället för att ägna all min uppmärksamhet på mina hjärtan ❤️️

Men medan Maja ammar så ville jag passa på att titta in här! I fredags blev det ett gympass för mig när Tommy kom hem. Sen blev det fredagsmys för hela slanten med tacos och mys på balkongen och en sovande Maja i vagnen. Lördag blev det lång sovmorgon och mys innan frukost eller kanske snarare brunch. Sen vid tre tog vi en promenad till Lager 157. På vägen tillbaka gick vi av en slump på American  carshow i slottsparken och stannade till och kolla på det. Sen vandrade vi hemåt och gjorde tacos igen haha Maja sov hela tiden (över 3 timmar) som vi var ute, om det ändå kunde hända på natten hehe!

Söndagen fick jag lite egen sovmorgon och Tommy hade Maja ett par timmar i vardagsrummet. Sen förberedde jag potatissallad innan jag gick ner till gymmet och körde ett pass. Sen bar det av till Stina och co för knytismiddag! 

Idag ska vi möta upp Emelie och hennes Johanna på stan för att inhandla lite pyssel, whoop whoop! Vad det blir får ni se sen, om det blir bra alltså hehe

Ha en fin måndag!

PS Vad skönt det är att slippasöndagsångesten  nuförtiden!!



Har knappt tagit några bilder under helgen med mobilen eftersom jag inte haft den med mig!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Skönt att slippa söndagsångest OCH skönt att ha mobilfri tid...

Mvh, Borde Se Och Lära ;)

Svar: Ja det är såååå skönt! Ja det där med mobilen är minsann ett klurigt kapitel fast det borde vara solklart!
La-La Land


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback