Lång dag - mycket gjort!

Jahaaaa så var tisdag strax över. Den här veckan rusar verkligen på. Baraen  halvdag kvar så är man lite långledig sen. Planeringsdag på ett hotell i Uppsala med jobbet idag. Suttit hela dagen vilket verkar vara det sämsta för min icke samarbetsvilliga kropp. Ont i både rygg och vid revben när dagen äntligen var slut. Och extremt mätt efter all mat. Hade bestämt redan på morgonen att jag skulle sticka till gymmet efter jobbet och så fick det bli. Orkade bara en liten liten stund på crosstrainern pga smärtan och fokuserade istället på styrka för baksidan och fick till ett riktigt bra pass på 50 minuter tycker jag! Är nöjd med mig själv för varje pass som jag tar mig igenom och ser det som en vinst inför förlossning och framtid. Förresten börjar jag på gravidyoga nästa onsdag, spännande! Hoppas det ska hjälpa tillatt  lugna mig lite inför förlossningen.

Sen jag kom hem har jag duschat, bakat cupcakes och förberett sås och kött inför morgondagens grill. Bästa Tommy storhandlade efter jobbet vilket jag älskar när han gör så jag slipper vara med hehe Liten latis är jag!

Men nu ska jag slappa en liten stund i soffan innan det är dags att zzzzova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback