Thailand levererar!

Vi har en liten stund mobiltid såhär på kvällskvisten!

Här har vi just haft vår första hela dag. Flyg och färja gick supersmidigt, kan knappt förstå hur enkelt och bra allt gick :) idag var vi uppe rätt tidigt, vid halv åtta eller så. Då gick vi ner till frukosten som ligger precis vid stranden, helt magiskt härligt och vackert samt den största frukostbuffé jag skådat! Allt från vanlig lunchmat till pannkakor, frukt, bröd och yoghurt fanns. Klart det inte är som hemma ed jättegrovt bröd och sånt men det är grymt. Sen har vi varit på stranden hela dan och solat, badat, snorklat och käkat och jag tog manikyr/pedikyr. Sen gick vi till hotellet och upp på taket där de har en sån där eternitypool eller vad det heter, som ser ut som den går ihop med havet nästan. Så där tog vi varsin drink i poolbaren innan vi gick till rummet och badade i vår jacuzzi och sen tog en nap innan vi gick ut och käkade god thaimat på en restaurang vid havet. Sen gick vi ner på stranden och valde en liten bar där de hade bord på sanden så man kan ligga ner så vi rökte vattenpipa och jag tog citronshake och Tommy en öl. Jättemysigt! Sen knallade vi hemåt och sitter nu då på balkongen och myser! Livet alltså, förjävla fint är vad det är!!

Om vädret är fint åker vi nog till Lonely Beach över dan imorrn. Om inte så tar vi kanske en tripp runt ön, hyr en tuktuk-chaufför över dagen bara. Tiden utvisar vad som händer, tar dagen som den kommer!