TGIF

Good morning!
Fredag, veckans bästa dag!! Fasiken vad härligt va!
Sitter och dricker den obligatoriska morgonkoppen yogitea och laddar för gymmet. Är fortfarande helt slut i axlar efter gårdagen cardio/axlar/bröstpass. Alltså jag körde verkligen verkligen helt slut på mig och ffa axlarna. Eftersom jag kört igenom kroppen under veckan (Måndag: Legday/core, Tisdag: rygg, onsdag: biceps/triceps, Torsdag: axlar/bröst) så blir det nog idag ett cirkelpass med lite mer fokus på core. Ska försöka undvika att köra övningar som belastar axlarna allt för mycket, de måste få vila efter att jag trasade sönder dem igår.
 
Ikväll blir det lite Girls Night out och innan dess ska jag klippa mig. Looking Forward SÅ myckert!
Hoppas ni får en fin fredag fina ni!
 
Lite bilder från veckan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback