Sjukstuga

Var ute och käkade igår och efter det så ägnade Tommy hela natten åt att sällskapa med toaletten, stackarn. Vi skulle åkt på en snorkeltur idag men fick boka om den till imorgon. Han är dock fortfarande risig och har inte ätit mer än lite yogurt och druckit vätskeersättning samt magmedicin som jag köpt på Apoteket här nere :(  Själv har jag roat mig med att sola och bada i hav och takpoolen och läsa en massa! 

Igår var vi på en annan strand, Lonely Beach, hela dagen. Snorklade, lekte, badade, spelade strandtennis och hade det så himlans fint!! På morgonen igår tog jag för övrigt en löprunda som innehöll endel backträning. Härligt att svettas ordentligt! Tommy gick och lyfte lite på det lilla 'fitnesscentret' här på hotellet istället.

Vi tog ett bad i jacuzzin förut och det var superskönt! Sen har jag s-märkt in mig i en massa aftersun. Nu ligger Tommy och vilar, som han gjort största delen av dagen och själv sitter jag på balkongen och ser solen gå ner. Tänker att det är dags att ära någonting snart, körde nämligen kit-kat, salta mandlar och vattenmelon till lunch haha så kan det bli när inte dagen blir som man tänkt sig!











Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, det är den stora nackdelen med utlandsresa, matförgiftninarna. Men för hoppningsvis har ni haft er sväng nu redan... Däremot såg melon/ananastallriken inte helt fel ut 😄

2013-10-30 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback