Hello!

Good Mornig!
Vilket grått väder det är ute! Men det gör inte så mycket för här ligger ju jag i soffan och känner mig allmänt seg. Hade lite girlsnight här hemma igår med nya vänner och det var verkligen supermysigt och kul! Länge sen jag var ute och dansade och var på ett sånt där perfekt humör och bara körde. Dansa dansa dansa! SÅ himla glad att vi gick ut!
 
 Några bilder från igår
 

Borde väl må som jag förtjänar men mår nog ändå lite bättre tycker jag. Iaf så länge jag ligger stilla på samma plats i soffan. Har hittills bara ätit ett plommon men tänker att jag vill gå till affären och köpa upp mig på Brämhults apelsin/jordgubbsjuice för jag är såååååå sugen på det! Och sen måste spå klart kroppen få frulle och bordet städas på flaskor. Men i övrigt är det städat och fint här hemma för det fixade baby när han var ledig i torsdags! Tommy jobbar idag men jag längtar tills han kommer hem för då ska vi mysa med tacos och ett suits-maraton!!
 
För övrigt! Körde ett så jäkla kräkhårt cirkelpass igår morse. herregud alltså vad jobbigt cirkel är, det är bara så. Men vilken himla genomkörare man kan få för kroppen och vad effektiv man är med tiden! hur som helst känner jag mig alltid nöjd på ett annat sätt efter ett cirkelpass för hela passet är liksom bara så jobbigt! Igår körde jag 7 övningar, 50 sekunder på varje övning, 10 sek mellan övningarna för att hinna komma in i nästa och sen 1 min vila mellan varven. var helt slut efteråt men tog ändå lite bilder på några övningar innan jag duschade och gjorde mig klar för work!
 
Nu funderar jag på att göra mig lite juice i min råsaftscentrifug medan jag väntar på att syster ska höra av sig från Australien. det skulle nog göra under för min småslitna kropp!
Oooover and out!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Alltså, hur VACKER är inte du? Så himla fin *saknar hjärtögon-smileyn*. Kul med en riktig helkväll med party också! Hoppas du återhämtar dig ordentligt idag, haha. Puss!

Postat av: Terese

Men tack finaste Sigrid, vad söt du är! Jotack har inte gjort många knop idag, sliten är verkligen ordet. Längtar efter att vakna utan att vara bakis imorrn om man säger så ;) Kram

2013-10-05 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback