Grattis på födelsedagen mamma

Det är mammas födelsedag idag. Sådana här dagar är nästintill outhärdliga, fortfarande. Jag fattar det oftast inte förrän senare på dagen. Har varit sur över sms mot Tommy, tagit åt mig extra av kommentarer på jobbet och tänkt extra extra mycket på mamma och allt som var. På eftermiddagen slog det mig varför jag var så ledsen och retlig. Det är svårt att sakna sådär otroligt mycket ibland. Det gör bara så ont, sådär ont som jag aldrig kan beskriva och hoppas innerligt ni slipper uppleva, någonsin. Ingen borde behöva uppleva den sortens hjärtesorg. När en älskad person, mamma och bäste vän tas ifrån en, rycks ur ens liv alldeles alldeles för tidigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Viita Solid

Vi känner ju inte ens varandra, egentligen. Och såklart visste jag därför inte om detta, att du förlorat din mamma. Jag ver heller inte hur såklart, och det spelar ju egentligen ingen roll.
Jag kan bara ana din sorg.
Skickar en kram och en tanke.
Hon finns där. I dig.

2013-10-02 @ 20:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback