Goddagens

Hej från pack-stugan! Vi håller på och plockar och grejar här hemma. Jag tog en liten paus för att försöka få något i magen. Senaste dagarna har jag knappt haft någon aptit alls och varje måltid har varit lite av en pina för att försöka få i mig mat trots aptitförlusten. Försöker välja sånt som jag tycker väldigt mkt om och lägga fram det så det ser lockande ut haha fick bli frukt och skyr idag! Hoppas att nedsatta aptiten beror på den enorma jobbstress som rått under den gågna veckan och att aptiten ska komma tillbaka lagom tills vi landar i Thailand för då vill jag ju äta en massa gott!! Det är ju halva grejen!! 

Var ute på en löprunda imorse och det var skithärligt! Sista höstjoggen för i år! Fick bli en liten mysjogg i lagom tempo idag och sen ordentlig stretch!

Ha det gott i Sverige nu hörrni! Uppdaterar när det blir läge :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback