Fina torsdag!

Det råkade bli två gympass idag. Hade liksom en massa energi som behövde användas :) Körde ett bröst/axelpass imorse som gick riktigt bra! Sen efter jobbet bar det av till gymmet igen för en dejt med min kille. Spenderade dock bara dejten i samma lokal. Han i gymmet och jag på löpbandet och sen lite rumpa i cablen på det. Och en lång stretch förstås. Är ju så snäll jag bara kan mot kroppen nu! Intervallpasset blev bra och landade på 35 min inkl uppvärmning och nedvarvning. Vågade mig ända upp på 17 km/h idag! 

När jag kom hem från gymmet en aning senare än T så kunde jag ta en dusch medan han fixade Tacos! Så ikväll har vi haft tacomys framför Suits ❤️️
Fredag imorrn, älska den vetskapen!!

Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback