Hey!

Idag har vi åkt skyrail! Det var häftigt men satan vad rädd jag var emellanåt, jag är en höjdrädd liten skit. Men det var ändå så värt det, härlig dag! Började också dagen med ett benpass och något säger mig att jag inte kommer kunna gå imorrn hehe

Efter skyrail så gick vi till KFC. Tommy fick pricka sv det från sin Bucketlist haha Själv tyckte jag det såg vidrigt ut och åt hemmalagad middag när vi kom hem istället!















 
Hoppas ni har det super där hemma! Imorrn ska vi ut på en heldag på yttre revet och på fredag till Cairns och på lördag åker vi till syrran och pappa!! (Pappa kommer spendera 2 dygn med oss i Peregian, där syrran bor. Fast han bor på hotell och vi i rn lägenhet) Ska bli så kuuuuul och härligt det med! Livet alltså, hur fint är det inte? ❤️️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback