A very good day!

Har haft en superhärlig dag! Började med en vända till ett gym här i närheten. Så roligt att vara tillbaka på ett större gym igen, superhärlig start på dan! Hade inte tappat så mycket i styrka som befarat heller vilket kändes skönt. 






Sen hem för rn dusch innan vi stack iväg till ett zoo. Det var jättemysigt där och knappt något folk alls så vi hade gott om tid att strosa runt där och slapp jobbig trängsel. Man fick gå in till många av djuren bland annat till kängurur och fick mata dem. Jättesnälla och mysiga var de. Sen matade vi fåglarna med, för vi hade tur att vara i fågelhuset just när de skulle matas! Så djurskötaren som skulle mata lämnade över ett av faten till mig då jag fick mata dem, sen gick han och jag och Tommy matade klart dem! Jag hade fåglar på hela armarna och en på huvudet haha (bilderna är dock på kameran, men har bild på när Tommy matar!). Du hade inte gillat det Lotta!! Haha










Sen när vi var klara på zoot så åkte vi in till Cairns! Gick och käkade på en italiensk restaurang på esplanaden och sen strosade i affärer. Väldigt bra dag helt enkelt!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Åhhh så mysiga bilder! Zoo:t verkar ha varit en hödjare. Och klart du inte tappat nå styrka, dumheter ;-) Puss och kram!

Postat av: Anonym

Tack finis, det var jättekul att gå på zoo! Mycket roligare än hemma och skönt när det var så lugnt med turister :) hoppas det är bra med er! Kram

2013-11-12 @ 21:55:29
Postat av: Maria

Usch, jag får lite ont i magen och nästan lite panikkänsla när jag läser det där med fåglarna haha :-)men det andra låter (och ser) inte dummt ut :-) ser ut som att ni har det bra!!

Svar: Haha det var faktiskt häftigt med fåglarna! Men läskigt med såklart hehe Nej det är rätt underbart faktiskt! Hoppas allt är super med er med!
La-La Land

2013-11-12 @ 22:17:29
Postat av: Syster

Åh, fyttirackarn!! Jag hade dött!! Glad att ni klarade er!! Låter som om ni har en go semester!! Härligt!! Kram på er båda!!!

Svar: Haha jag veeeet syrran, vet ju din fobi för fåglar :D Men det var riktigt häftigt! Tack bästa syster!! Kramar och ha det super, ni med!
La-La Land

2013-11-12 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback