Träning

Hello lillördag! Sol och glatt humör hela dagen! Morgonträning gör verkligen så jäkla mycket för hur resten av min dag blir. Morgonträningen ger mig verkligen den energin jag behöver för att få en rolig dag! Att ha ett gäng superfina och sroliga kollegor hjälper försts till en hel del med!
 
Det blev iaf att ben/rump-pass imorse. Körde stenhårt så att svetten rann och fick skitbra kontakt! Känner redan nu hur träningsvärken börjar komma smygande. Lite bilder från imorse:
 
När jag kom hem från jobbet stod solen fortfarande högt och jag skyndade att byta om till bekväma kläder och stack ut på en kortare PW, blev drygt 50 minuter i solen, skönt som, tusan. Men på väg tillbaka fick jag något som likande blodsocker fall och allt jag kunde tänka på sista biten var att jag skulle köpa russin i affären på väg hem och hur gott det skulle bli haha Så det gjorde jag! Tillsammans med lite grejer till middagen. hade tänkt fixa middag tills T kom hem men jag var så jävla hungrig att jag trodde jag skulle dö så jag skyndade mig att fixa käket (stekt ryggbiff, stekt majskolv, coleslaw, halloumi, sallad) Gud så gott det var!! Så T fick laga sin egen mat när han kom hem för då låg jag i soffan med matkoma haha
 
Kolla squatsen sbörjar ge sresultat (eller ja, mina ben/rump-pass ger nog ffa resultat!!). En liten rumpa börja växa fram!
 
Igår var jag trött som ett as efter jobbet. När vi kom in på gymmet sa jag till Tommy: 'Fy fan alltså, jag är så jävla trött. Jag oooorkar inte det här.' Sen garvade jag och gick iväg in i gymmet och började köra dips. Segt till en början men sen när jag gick in på andra övningen så bara släppte det och jag bara KÖRDE. Kände mig så jävla stark och taggad och det var så jävla kul. Denm känslan alltså, den borde alla få uppleva!
 
 
Imorgon ska jag och maria på ett event på en stenålderskost-restaurang här i stan som heter Primören. Lorna jane Sweden kommer komma dit och det blir föreläsningar och käk och sådär. Ska bli jättekul!
 
Tjippidipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback