Superfin helg!

Har haft en superfin helg!
Började med ett cirkelpass med Maria i fredags efter jobbet. Jag coh Maria hade omedvetet lyckats matcha våra outfits!
 
och just ja, kjolfredag i fredags i vanlig ordning!
 
Sen blev det lördag och Tommy skulle jobba. men först hann vi med ett gympass. det blev 20 min hårda HIIT-intervaller på löpbandet plus 12 min upp- oh nedvarvning för min del och sen ett riktigt bra abs-pass efter det! Har slarvat med löpträningen på sistone. Hur ska det gå på Blodomloppet på onsdag?
Svettades som en gris under passet som ni ser.
 
När jag kom hem från gymmet tog jag men matlåda med grekisk sallad och en burk ananas och gick ut i solen och satte mig och stekte en stund. Smörjde givetvis in mig ordentligt först!
 
Sen var det dags att fixa sig för kvällens 40-årsfirande! Jag gjorde en stor sallad och C hade med goda baguetter och frukt och I hade fixat ostar och jordgubbar. Nör vi var där så övergick plötsligt firandet i ett bröllop!!! Så otroligt överraskade var vi alla. Superfint var det. Grattis till brudparet!
 
Idag har jag varit seg. vaknade med ett dunkande huvud imorse trot att jag bara drack typ 1,5 glas vin iår. tror inte det var vinet dock, det måste vara pollen som får mig att må så dåligt. Usch vad tröttsamt det är. Vi sov iaf länge och sen när T åkt till jobbet gjorde jag mig iordning och stack till gymmet. Blev ett långpass som avslutades med ångbastu och vanliga bastun, superskönt! Känns som att ångbastun är effektiv på att rensa systemet såhär i pollen-tider, men vad vet jag? haha
 
Nu ska jag ta hand om tvätten och lite annat och snart kommer T hem med. Gud vad dag aflyger iväg när man vaknar sent. Gillar det inte och jag påminns som varför jaga lltid går upp tidigt.

Kommentarer
Postat av: M

Kul med bröllop :-) det ser ut som att ni hade kul!!

2013-05-20 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback